Kosmetyki Selfie Project - tanie i dobre?

20:27


Ostatnimi czasy w Rossmannie dorwałam produkty firmy Selfie Project. Są to kosmetyki przeznaczone głównie do cer problematycznych, wrażliwych. Ich cena jest dość niska jak na coś, co ma mieć tyle właściwości przy dobrym składzie. Tak więc skuszona tyloma pozytywnymi aspektami nie mogłam ich nie wypróbować.


Osobiście zakupiłam płyn micelarny i krem matująco nawilżający, z którym wiązałam naprawdę duże nadzieje, że będzie ratunkiem dla mojej mieszanej cery, która od jakiegoś czasu ma kaprysy zmierzania w stronę tłustej.

Zacznijmy więc od składów obu produktów.




Jak sami możecie zauważyć składy są bardzo dobre. Żadnych SLS i parabenów za co ogromny plus dla Selfie Project!
I ceny ceny ceny: aktualnie krem kosztuje 15,99zł, ja dorwałam go za 9,99zł, a płyn micelarny 11,99zł.. Ceny są więc bardzo przystępne.

Pora na najważniejsze.
Jak mi się sprawdziły?

Szczerze, nie spodziewałam się takich efektów za taką cenę, w szczególności mowa tu o kremie matująco nawilżającym. Jak dla mnie bomba. Nakładam go na noc, na koniec  po wszystkich wcześniejszych krokach pielęgnacyjnych i co jest zauważalne od razu to to, jak ładnie wyrównuje koloryt, więc świetnie może się sprawdzić dla osób, którym zależy jedynie na wyrównaniu kolorytu, nie używając do tego podkładów czy kremów bb/cc. Ponadto skóra rano jest świetnie nawilżona, a krem jest przy tym bardzo lekki. Co do niwelowania trądziku to faktycznie, cera wygląda trochę lepiej, ale nie spodziewajmy się cudów.
Płyn micelarny również bardzo dobrze mi się sprawdza. Nie ma problemu z usuwaniem makijażu, czy to dziennego czy wieczorowego. Pozostawia skórę świeżą, odżywioną i nawilżoną. Ma bardzo przyjemny, świeży zapach i  co ważne - nie podrażnia. 

To byłoby na tyle, dziękuję wszystkim za poświęcony czas i koniecznie dajcie mi znać czy Wy też miałyście styczność z tymi kosmetykami i jak Wam się sprawdziły ;)


JEŚLI CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z NOWYMI POSTAMI ZAPRASZAM DO POLUBIENIA FANPAGE'A  https://www.facebook.com/Amaikonekobeauty/

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Przyznam szczerze, że jakiś czas temu miałam się skusić na produkt z tej firmy, ale jakoś tak nie byłam w 100% przekonana. Zależy mi na wyrównaniu kolorytu i skuszę się ba ten krem! Cena jest bardzo na plus i liczę na to, że u mnie również się sprawdzi. Mega przydatny post dla kogoś kto równie, jak ja nie jest pewien zakupu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten płyn micelarny i nawet dobrze mi się sprawdza :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym przetestować te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu czaje się na krem matujący. Mam cerę tłustą ze sklonnosciami do wyprysków. Jest to nowość w rossmanie wiec nie ma zbyt wielu opinii - przez co obawiam się reakcji alergicznych. Chociaż jeżeli nie zaryzykuję to nigdy się nie dowiem. :)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym pisaniu bloga! ! ! ;)

    http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład produktów tej firmy jest bardzo dobry, więc nie powinnaś dostać żadnych alergii ;)

      Usuń
  5. Krem nawilżająco matujący mi by się bardzo przydał, jak tylko wykończę swój to zakupię i przetestuję na sobie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, mam nadzieję, że i Tobie się sprawdzi ❤!

      Usuń
  6. Ja korzystam z ich plastrów na nos i również jestem zadowolona.
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. firmy osobiscie nie znam ale chyba cos kupie i przetestuje.wydaje sie byc ok :)
    super post
    pozdrawiam
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Instagram