Glamglow Gravitymud - hit czy kit?

12:31


     
       Jakiś czas temu postanowiłam zainwestować w maskę peel off Glamglow Gravitymud, której zadaniem jest ujędrnienie i wygładzenie skóry. Cena jest dość wysoka - 229zł za 40g produktu. Słyszałam wiele różnych opinii na temat masek tej firmy - jedni je kochają, a drudzy nienawidzą - więc postanowiłam przekonać się o tym sama. Produkty firmy Glamglow są ogólnie dostępne w Sephorze i Douglasie, jednak na stronie Sephory są praktycznie cały czas kody na -20%, więc jest to dużo bardziej opłacalny zakup. Produkt przychodzi w solidnym opakowaniu, dodatkowo dołączony jest pędzelek, co znacznie ułatwia aplikację maski. Używanie do tego rąk jest znacznie bardziej niewygodne i wręcz niehigieniczne, aczkolwiek wiadomo jest też minus - pędzel pochłania pewną ilość produktu.

Skład prezentuje się następująco:




Notka od producenta:






 Zapach jest dość specyficzny przez, co jednym przypadnie do gustu,a  drugim niekoniecznie. W środku słoiczka maska jest biała, lekko perłowa. Po nałożeniu na twarz z każdą minutą zmienia swój kolor na srebrzysty. Trzeba pamiętać, by nakładać ją w miarę grubo, by później nie było problemów ze ściągnięciem z twarzy.


Po ok 30min należy ją ściągnąć. Maska ładnie odchodzi od twarzy, ściąganie nie sprawia bólu, z czym wiele razy spotkałam się przy tego typu maskach.

A teraz najważniejsze. Czy działa?
Efekty są dość szybko widoczne, jednak czas również działa na plus. Skóra jest znacznie gładsza,  miła w dotyku i "pełniejsza". Wszelkie niedoskonałości się jakby wchłaniają i są dużo mniej i widoczne i wyczuwalne. Skóra jest rzeczywiście w znacznie lepszej kondycji po takiej masce.
A kolejnego dnia była jeszcze przyjemniejsza.

Podsumowując, jeśli Wasz budżet pozwala na taką maskę to jak najbardziej polecam. Działa tak jak zapewnia producent, więc nie są to zwykłe słowa rzucone na wiatr, a efekty są widoczne już po jej ściągnięciu.


JEŚLI CHCESZ BYĆ ZAWSZE NA BIEŻĄCO Z NOWYMI POSTAMI ZAPRASZAM DO POLUBIENIA FANPAGE'A
https://www.facebook.com/Amaikonekobeauty/?fref=ts

You Might Also Like

20 komentarze

  1. jejku.. nigdy bym nie wydała tyle pieniędzy na jakikolwiek kosmetyk, więc podziwiam haha! :) uważam, że można kupić równie dobry albo nawet lepszy zamiennik o dużo dużo mniej ;) ale muszę przyznać, że to jak wygląda maska na twarzy jest super :) ! nigdy nie spotkałam się z takim kolorkiem od maski, a to wygląda mega! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę szukać jej zamiennika, jak tylko uda mi się coś znaleźć to o tym napiszę!:)

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym ale może moze mimo wszystko kupię to i wypróbuje na sobie :*
    Obserwuję i liczę na to samo :*

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa maska. Nie spotkałam się z taką, która tworzy srebrzystą warstwę na skórze :)
    być może skuszę się, czasem warto zainwestować w droższy produkt :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tę maseczkę i jest po prostu cudowna, działa niesamowicie i jest zdecydowanie warta swojej ceny, a poza tym jej wygląd jest taki oryginalny i niepowtarzalny, iż widać, że nie jest to rzecz pierwsza lepsza :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaję się być bardzo ciekawa:) lubię takie zastygające maseczki:) Jeżeli będę miała okazję to chętnie ją wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie nie stosowałam nic podobnego ale może kiedyś?
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się skuszę na jej zakup dzięki Twojej recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesująca jestta maseczka.
    https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą maseczkę i zgadzam się z Tobą :) Ona jest super i również wszystkim polecam! Cena odstrasza, ale czasami warto :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, nie słyszałam o niej! Sama w sobie wygląda atrakcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy o niej nie słyszałam, ale z wyglądu jest cudowna! Jeśli jednak okazała się bardziej hitem niż kitem, myślę że w przyszłości po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najpiękniejsza maska jaką widziałam! Serio. Dla mnie niestety zbyt droga, choć chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ma piękny :) w ogóle się ślicznie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc, widząc to zdjęcie na fb, pomyślałam, że wzięłaś udział w jakimś wyzwaniu, w malowaniu twarzy rozświetlaczem :D
    a maska mega droga, ale bardzo fajna :D jeśli działa, to warto wydać takie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam wcześniej o tej masce, trochę droga, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju chciałabym to haha :D
    https://www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy o tym nie słyszałam. Ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
  19. słyszałam o niej :) ciekawa jest :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram