Semliac czy Neonail?

15:42



Będąc na wielu grupach zarówno paznokciowych, jak i ogólnie kosmetycznych często spotykam się z pytaniem, który zestaw startowy i też ogólnie hybrydy są lepsze. Przeważnie wtedy wypowiadają się osoby, które miały styczność tylko z jednym z tych zestawów. Postanowiłam napisać ten wpis z racji, iż miałam je oba, więc myślę, że moja ocena będzie bardziej uzasadniona, aczkolwiek jest to tylko i wyłącznie moje zdanie i nikt nie musi się oczywiście z 
nim zgadzać.
Tak więc przejdźmy do rzeczy.



Semilac 

Tak prezentuje się zestaw startowy od Semilac'a.


W jego skład wchodzi:
-lampa LED 6W
-baza i top 7ml
-lakier hybrydowy 026 7ml
-odtłuszczacz(cleaner) 50ml
-aceton 50ml
-folie do usuwania lakieru 50szt.
-waciki bezpyłowe 250szt.
-blok polerski
-2 pilniki 100/180
-striper

Aktualna cena tego zestawu to 219zł, ja z tego, co pamiętam kupiłam go drożej, aczkolwiek pewna nie jestem, bo było to rok temu.
Cały zestaw prezentuje się ciekawie, przychodzi dobrze zapakowany w dużym kartonowym opakowaniu. Fajnym gadżetem jest striper, który pomaga ściągnąć hybrydę, chociaż myślałam, że będzie sprawował się lepiej. Co na pewno mi nie odpowiada to kolor jaki jest dołączony. Odcień 026 to czerwień z drobinkami. Osobiście nigdy go nie użyłam, z racji, że nie podobał mi się. Gdyby zmienili to na zwykłą czerwień byłoby to już lepsze rozwiązanie, ale wciąż myślę, że na początek najlepsze są takie nudziakowe kolory.

Jak pracowało mi się z tym zestawem?
Niestety dość ciężko. Lampa utwardzała dłużej niż powinna, ale to najmniejszy problem. Dobrze napigmentowane lakiery po utwardzeniu pękały i robiły się "fale", pomimo długiego czasu trzymania w lampie i cienkich warstw. Co więcej, jeśli już udało mi się skończyć paznokcie i byłam z nich zadowolona potrafiły odejść mi po kilku dniach, trzymały się maksymalnie tydzień. Długi czas myślałam, że to ja robię coś nie tak, np. źle przygotuję płytkę, jednak wszystko wykonywałam dobrze, więc wina leżała w produktach, których używam.
Podsumowując, dla mnie ten zestaw jest niewypałem, być może był jakiś felerny, ale niestety zraziłam się do tej firmy.


NeoNail


Kolejnym moim zestawem był Neonail Premium, który całkiem śmiało można dorwać na Mintishop.pl za 249zł, bo często jest przeceniany. 

W zestawie znajduje się:
-bezprzewodowa lampa LED 9W
-hard base i hard top 6ml
-lakier hybrydowy w odcieniu Neutral Beauty 6ml
-cleaner 50ml
-aceton 50ml
-folie do usuwania lakieru 50 szt.
-waciki bezpyłowe 250szt.
-blok polerski
-2 pilniki 100/180
-oliwka do skórek
-patyczki drewniane 10szt.
+dodatkowo niespodzianka

Całość otrzymujemy w ślicznym opakowaniu z kokardką, więc może nadać się na prezent bez dodatkowego zapakowania. Strzałem w dziesiątkę jest dla mnie bezprzewodowa lampa, można ją wziąć ze sobą wszędzie bez potrzeby targania za sobą kabli, chociaż co do kabla to jest on bardzo przemyślanie skonstruowany i zajmuje jakieś 5cm. Zwija i rozwija się automatycznie po pociągnięciu za obie jego strony. W zestawie mamy piękny nude lakier, co bardzo mi się podoba. Znacznie bardziej przydatne od stripera są patyczki drewniane i oliwka, które mamy dodatkowo w tym zestawie.

Jak pracowało mi się z tym zestawem?
C-U-D-O-W-N-I-E, naprawdę. Po przejściu z poprzedniego to był wielki skok w przyjemności z jaką mi się z nim pracowało. Wszystko szybciutko, wygodnie, bez żadnych odprysków, rozlewania się. A pazurki zrobione produktami Neonail trzymają mi się póki ich sama nie ściągnę! Czego chcieć więcej?

JEŚLI CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z NOWYMI POSTAMI ZAPRASZAM DO POLUBIENIA FANPAGE'A


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Mega przydatny post :) Mam w planach kupić swój pierwszy zestaw do hybryd więc dzięki za porównanie :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za post, przydał się. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post dla osób takich, jak czyli po prostu nie znających się na tym. Czekam na kolejne tego typu posty. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis w postaci poradnika! Takie lubimy ^^ Nie jesteśmy za bardzo w temacie, ponieważ nic nie mamy z tych firm, ale post super :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post, bo akurat ja zupełnie się w tym nie orientuje :) Więcej takich postów poproszę :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Zastanawiam się nad kupnem zestawu i nie wiedziałam jaki wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super porównanie! pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    do ciebie również będę częściej zaglądać:) http://adziulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam cierpliwości do paznokci, więc chodzę do kosmetyczki. Poza tym jak sama wycinam skórki, to z częścią paznokcia... Na moich paznokciach semilac trzyma się do zdjęcia, więc możliwe, że lampa słaba. Z neonail nie miałam, więc nie mam porównania. Z eclair też mi się ładnie trzymały. Fajna recenzja. Jak bym miała więcej cierpliwości, to na pewno bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post i przydatny

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam do czynienia z Semilaciem, a za to NeoNail ma u mnie w galerii stoisko i nie raz oglądałam u nich te lampki. Mają świetne utwardzacze do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja wszystko muszę kupować przez internet, nie znalazłam jeszcze u siebie w mieście stacjonarnie poza jakimiś pojedynczymi lakierami na różnych wyspach :(

      Usuń
  11. Super podsumowanie. Ja mam inny zestaw. Po malutku uczę się dopiero hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  12. rozważam właśnie zakup zestawu do hybryd. Będę miała na uwadze rzeczy, o których piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe porównanie :)
    Nigdy nie miałam paznokci hybrydowych.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dopiero mam zamiar wypróbować NeoNail. Na razie mam Semilaci, ale lampę swoją :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zestaw z semilaca i jest mega spoko! A ostatnio koleżanka dostała od innej lakier właśnie z NeoNail i polecała! :) Także się zastanawiam.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie piszesz, widac, ze na prawde wiesz o czym mowisz i masz doswiadczenie :) na pewno bede wpadala czesciej po nowinki kosmetyczne :)
    zajrzyj tez do mnie:
    https://brbadventures.wordpress.com/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Instagram