Makijaż - krok po kroku

14:17



Dzisiaj zapraszam Was na makijaż oczu pokazany na zdjęciu  krok po kroku. Nie jest bardzo "inwazyjny", więc można go wykonywać nawet na co dzień. W szczególności ładnie podkreśli oczy niebieskie.




1. Na całą powiekę nałożyłam bazę Urban Decay i pomalowałam cielistym, matowym cieniem
(Zoeva Blanc Fusion "Travel Inspired").


2. Podkreśliłam dolną powiekę(ABH Modern Renaissance "Antique Bronze") i przedłużyłam ją tworząc delikatną kreskę. Ułatwi to dalszą pracę, bo mamy już zaznaczony koniec.


3. Od wewnętrznego kącika do środka powieki nałożyłam jasny, połyskujący cień(Zoeva Cocoa Bend "Warm Notes"). Zewnętrzną część górnej linii rzęs przyciemniłam wblendowując cień w poprzedni twarząc delikatne przejście(Zoeva Cocoa Blend "Subtle Blend").
*Tak, ten paznokieć w cieniu boli, wiem :(*


4. Żeby jeszcze bardziej wydobyć intensywność w zewnętrznym kąciku nałożyłam fuksjowy odcień (ABH MR "Love Letter").

5. Na koniec tym samym cieniem co wcześniej ("Love Letter") dokończyłam wcześniej zaznaczoną już kreskę. Dołożyłam go również na dolną powiekę.
I pamiętajcie BLENDING IS CARDIO.

I gotowe! Koniecznie napiszcie mi co sądzicie o tym makijażu :)!

JEŚLI CHCESZ BYĆ ZAWSZE NA BIEŻĄCO Z NOWYMI POSTAMI ZAPRASZAM DO POLUBIENIA FANPAGE'A
https://www.facebook.com/Amaikonekobeauty/?fref=ts

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Makijaż wyszedł Ci rewelacyjnie! A paletki zachwyciły mnie swoimi kolorami.
    Obserwuje, buziaki Martha🌺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz te paletki!! ZAZDROSZCZĘ! :-P <3 Świetny makijaż i opis:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż!
    Na pewno wykorzystam! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent dziewczyno ;)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż :)

    ps. brwi masz boskie, podkreślasz je kredką lub cieniami ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, wzdychaam do tych pięknych brwi!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny delikatny makijaż <3 lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt końcowy genialny !! I te brwi ♥ CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post http://sylwiageorgiev.blogspot.com/2017/01/winterlooks.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu, ale uwielbiam czerwony, pomarańczowy makijaż oczu, to tak pięknie wygląda ♥

    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny makijaż :) ładnie skomponowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż, ciekawe czy by mi taki wyszedł... Na pewno zazdroszczę palet, rewelacyjne są i piękne kolorki. U mnie niestety zasób cieni skromniejszy znacznie :P Ale mogę coś pokombinować z tym co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory tych cieni. Bardzo ładny makijaż i świetne brwi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te paletki cieni jakiej firmy? Bo są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie są z Zoevy, jedna Anastasia Beverly Hills, dokładne nazwy są napisane w nawiasach.

      Usuń
  15. Bardzo ładny makijaż i fajny, czytelny tutorial ^^

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż :) Bardzo ładny i elegancki.
    Zapraszam do siebie http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. tutorial na prawde idealny :) krok po kroku tlumaczysz wszystko bardzo dokladnie :)
    swietna robota :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zestawienie kolorystyczne, podoba mi się. Ogólnie możesz polecić tę paletkę z Zoevy?

    OdpowiedzUsuń

Instagram