HAUL: Rossmann, Sephora, House of Beauty, Caudalie, Too Faced

18:46


Cześć kochani! Dzisiaj zapraszam na haul zakupowy, czyli produkty, które udało mi się w ostatnim czasie upolować lub dopiero do mnie dotarły. Oczywiście będzie zawarte tu tylko pierwsze wrażenie, ale na pewno w innym pojawią się jakieś recenzje tych produktów. Tak więc nie przedłużając, zaczynajmy.


Na początek może produktu, które są ogólnie dostępne i w bardzo przystępnych cenach - mowa oczywiście o Rossmannie.
Dwa produkty, które są właśnie stamtąd to:


  • Kredka do brwi Maybelline Brow Satin. Moja jest akurat w odcieniu Medium Brown, po Dark Brown niestety było pusto, ale myślę, że to nie będzie większy problem. Produkt wydaje się być bardzo ciekawy; z jednej strony znajduje się kredka, a z drugiej taka gąbeczka, którą wypełniamy ubytki. Ja na co dzień używam pomady, co jest troszkę czasochłonne. Myślę więc, że będzie to dobra opcja na szybkie podkreślenie brwi z delikatnym, bardzo naturalnym efektem.



  • Selfie Project ultra oczyszczające plastry na nos. Nazwa brzmi jak spełnienie marzeń o czystej skórze. W opakowaniu znajdują się 4 plastry, a co ważne firma ma bardzo dobre składy. Opinie na ich temat są różne, więc kupiłam je z ciekawości jak zadziałają na mnie, te z Cettua niestety u mnie się nie sprawdziły i z tego, co czytałam niewielu osobom pomagają, więc pokładam nadzieję w tych. Od jakiegoś czasu używam innych produktów tej firmy i jestem bardzo zaskoczona jakością w przekładzie do ceny, ale o tym za niedługo pojawi się wpis. 



Teraz produkty z Sephory. Gdyby ktoś chciał zrobić zakupy w  Sephorze to aktualnie jest -20% z kodem  ANSWEAR117.

  • Make Up For Ever Brow Gel - Mascara do brwi. Ja mam odcień 35, z tego co pamiętam 25 jest w cenie 89zł. Aplikator ma niesymetryczną szczoteczkę, a dodatkowo widoczne są na niej włoski, które dodatkowo zagęszczają brwi.





  • Photo Finish Primer Oil - baza pod makijaż, mieszanka 15 olejków bogatych w lipidy. Z tego, co zauważyłam testując ją na ręce daje półmatowe wykończenie. Daje ładne, nienachalne rozświetlenie.







  • Oczyszczająca pianka do mycia twarzy Glamglow. Ma za zadanie rozpuszczać tłuszcz i makijaż, usuwać pozostałości blokujące pory, zanieczyszczenia i nadmiar sebum oraz redukować niedoskonałości. Czyli jak w każdym opisie produktów Glamglow - czynić cuda. Maska bardzo dobrze mi się sprawdziła, dlatego też liczę na efekty po tym produkcie.



HOUSE OF BEAUTY
Wiele osób ma dylemat czy produkty na stronie houseofeauty.co.uk są oryginalne. Po wielu zakupach tam, mogę potwierdzić, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Oczywiście wysyłka jest z Polski, jeśli kogoś zmyliłby adres strony lub inne niuanse, przynajmniej ja miałam taki dylemat jak pierwszy raz tam zamawiałam.


  • Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade - czyli najzwyczajniej w świecie pomada do brwi. Aktualnie używam jej już jakiś czas i jestem bardzo zadowolona. Za 4g produktu płacimy 110zł, aczkolwiek jak dla mnie jest to ilość na ok. rok jak nie więcej, więc nie jest to aż taki duży wydatek zważając na wydajność produkty. W najbliższym czasie pojawi się post z porównaniem tej pomady z tą z Inglota, która cenowo jest prawie 2/3 tańsza, ale tam mamy już tylko 2g, więc to też trzeba wziąć pod uwagę ;)



  • Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick. Odcień, który ja posiadam to Lolita, czyli taki kasztanowy odcień z różowym podtonem. Cudnie się rozprowadza, jest bardzo kremowa, dobrze napigmentowana i co - ważne nie wysusza ust, oczywiście wysycha na mat. Nie zjada się w chamski sposób.



  • Caudalie Beauty Elixir - woda rozświetlająca 100ml (klik). Ładnie koi, odświeża i rozświetla cerę. Ma bardzo przyjemny zapach, idealna by użyć nawet w ciągu dnia np. na makijaż.




  • I ostatni już produkt, niedostępny w Polsce z tego co mi wiadomo. W Sephorze są tylko paletki z tej serii. Mowa o Too Faced Sweet Peach Glow. Jest to trio do konturowania. Cudownie wygląda i pięknie pachnie brzoskwinkami. Rozświetlacz nadaje się zarówno na co dzień dając ładny efekt rozświetlenia, jak i na wyjścia, jego intensywność można jak najbardziej stopniować i w dalszym ciągu twarzy taflę. Róż ma brzoskwiniowy odcień, więc jest dość uniwersalny i delikatny. Bronzer niestety nie do końca mi odpowiada, ze względu na to, że ma w sobie drobinki, więc daje lekki połysk, czego ja osobiście nie za bardzo lubię w bronzerach.




To byłoby na tyle. Chętnie dowiem się jakich produktów recenzje by Was najbardziej interesowały.


JEŚLI CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z NOWYMI POSTAMI ZAPRASZAM DO POLUBIENIA FANPAGE'A.https://www.facebook.com/Amaikonekobeauty/?fref=ts

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Świetne zakupy:) tylko pozazdrościć:) PIĘKNE! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem najbardziej ciekawa photo finish primer oil, choć cena mnie osobiście odstrasza, to produkt wydaje się ciekawy. W ogóle wszystkie produkty bardzo fajne i oryginalne. Z większością nie miałam styczności a nawet o nich nie słyszałam. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe produkty :) każdy z miłą chęcią również bym zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam użyć pomady do brwi ale jakoś nie miałam okazji kupić, bo zawsze zapomnę. Ciekawe produkty pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty. Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię na temat Selfie Project.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zakupy udane! :)
    Większość kosmetyków znam, a za resztą muszę się rozejrzeć! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie mam zamiar spróbować pomady do brwi
    Świetne produkty kupiłaś :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych produktów, czekam na recenzję czy warte kupienia :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post jednak przywiązałabym większą uwagę do zdjęć, aby były trochę lepszej jakości. Tak to wszystko na plus!

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. ABH też jest na liście moich zakupów kosmetycznych i mam nadzieję, że niebawem trafi w moje ręce bo jestem ciekawa jej "działania", a ta baza pod podkład bardzo mnie zaciekawiła, chyba poszukam jej odpowiednika w PL :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram