Początek

19:40



Hej! Nazywam się Patrycja i mam 17 lat, mieszkam w Rzeszowie. Makijażem interesuję się od ok. 2 lat, wcześniej nie przywiązywałam większej wagi do wyglądu, co teraz uważam za wielki błąd i aktualnie wciąż pozbywam się tego konsekwencji. Na swoim blogu będę publikować posty dotyczące makijażu, jak i wielu rzeczy z nim związanych. Tak więc można będzie tu znaleźć zarówno kolorówkę jak i pielęgnację, która jest bardzo bliska mojemu serduszku i oczywiście jest bardzo ważnym elementem, by przygotować dobrze twarz pod makijaż. Będzie można znaleźć tu wiele recenzji produktów zarówno drogeryjnych, które są powszechnie dostępne, jak i tych z wyższej półki. Aktualnie sporą część mojego czasu spędzam na testowaniu produktów, znajdowaniu swoich perełek. W ciągu tej drogi przewijam się jednak przez kompletne buble. Tak więc co jakiś czas pojawią się również i posty z moimi aktualnymi ulubieńcami oraz produktami, które mnie rozczarowały.Od czasu do czasu chciałabym również poruszać temat manicure.  Poniżej wstawię zdjęcie mojego codziennego makijażu, czyli takiego dość minimalistycznego, bez niczego szczególnego oraz przykładowe zdjęcie makijażu, który wykonałam.

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    Ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż. :)Życzę powodzenia w blogowaniu! Popracuj jeszcze nad wyglądem bloga. :)
    Obserwuję!
    https://callmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny makijaż, bardzo podobają mi sie twoje brwi ❤️ pozdrowiam
    durabilityblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną masz twarz i świetny makijaż :* Witam na blogspocie i życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia !
    http://karvixz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! Mam nadzieję,że w następnej notce podzielisz się z Nami swoim sposobem na taki efekt końcowy 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia!!! Na pewno przed jakąś ważną okazją zajrzę by mieć perfekcyjny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu młodsza imienniczko ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram